יום שני, 20 בנובמבר 2017

כיסוי לאייפון x שקוף

שפתו הקדמית הדקה. כמו רוכב, נראה להציע כמות הגונה של הגנה מבלי להיות מוגזם מדי, ובגלל מעט מרופד בחזרה, זה צריך להיות הגנה אחורית יותר המקרה הממוצע שלך. זה כל מקרה שחור וזה נראה נחמד באופן אישי. אני אוהב את הרעיון של רצועת היד כי זה מציע קצת הגנה נוספת כאשר עושים דברים כמו צילום ביד אחת.


Arri Wristlet עור הצמד על מקרה ($ 54.95) - מקרה זה זהה במקרה שרוך, אבל יש לה עיצוב שתי הטון זה יותר נשי. יש כמה צבעים לבחירה, אבל אחד יש לי ביד הוא ורוד ושחור.



יש לו אותו עור רך, מרופד, תחתית פתוחה להחלקה, לחצני מתכת קלים ללחיצה, ושפה דקה כדי להגן על התצוגה.


LifeProof

LifeProof הוא מותג זה בבעלות OtterBox, במקרים שלה מציעים רמות גבוהות יותר של הגנה ירידה ממה שאתה מקבל עם במקרה X iPhone הממוצע. עם הגנה ירידה מגיע בתפזורת, אם כי, במקרים אלה LifeProof אינם זולים.

LifeProof הבא ($ 79.99) - המקרה הבא של LifeProof עבור iPhone X דומה במקרים של OtterBox. זה מקרה של שני חלקים snap-on זה כולל שקופיות ברורה בחזרה מסגרת מכוסה גומי להגנה נוספת טיפה. זה לא מקרה עמיד למים, אבל זה עמיד בפני אבק ושלג כי זה מכסה את כל היציאות ואת הרמקולים בתחתית ה- iPhone X.


מאז זה מקרה להצמיד יחד, זה קצת קשה לעלות לסירוגין, אז זה לא משהו שאתה רוצה לקבל אם אתה רוצה להחליף מקרים לעתים קרובות. זה ברור, אז אתה יכול לראות את ה- iPhone X של העיצוב, וזה עבה מספיק שזה מרגיש מאוד מגונן. רמה זו של הגנה מוסיף הרבה בתפזורת, אז זה גם לא המקרה עבור אנשים שאוהבים עיצובים רזה.

למרבה הצער, הכפתורים הם מאוד קשה ללחוץ במקרה זה, שהוא חיסרון גדול בהתחשב כמה חשוב לחצן השימוש ב- iPhone X. יש לו שפה גדולה סביב התצוגה זה הולך להגן על זה כאשר faceown או טיפות, תודה כדי סוג של עיצוב מחודדות עבור השפה הזו, זה לא מפריע יותר מדי עם החלקה. ב $ 80, במקרה זה הוא יקר, וזה לא אחד הייתי ממליץ (בעיקר בגלל הכפתורים), אלא אם כן אתה צריך רמה גבוהה יותר של הגנה מאשר במקרה הממוצע יכול לספק.


LifeProof Slam ($ 49.99) - LifeProof Slam דומה LifeProof הבא עובי ועיצוב, אבל זה זול יותר כי אין לו את אותה הגנה יציאה. יציאת הרמקול והרמקולים נותרים פתוחים, ואין כיסוי לכבל האילם.


אני אוהב את שילובי צבע בהיר עבור סלאם, אשר מורכב שוב קליפה קשה פלסטיק קשה זה משאיר את העיצוב של X iPhone גלוי פגוש גומי להגנה ירידה טובה יותר. סלאם משתמש באותו עיצוב snap-on שני חלקים, ויש לו גם לחצנים שקשה ללחוץ עליהם. יש לו את השפה הקדמית מחודדים כמו הבא, גם.


שורה תחתונה

הפעם סביב, Spigen יש כמה הדק ביותר ובמחיר סביר ביותר. הייתי מעריץ של כמה אפשרויות Spigen על הצד הדק, כולל Thin Fit, נוזל קריסטל, ו נוזלי האוויר, אשר היו הדקה ביותר של החבורה. אפשרויות רבות אחרות Spigen להציע הגנה קצת יותר בתמורה קצת יותר בתפזורת, ואלה שווים לבדוק אם אתה רוצה משהו זה פשרה נחמד בין עובי והגנה.

לקבלת הגנה עוד יותר, במקרה של OtterBox במקרה שווה שווה להסתכל, ואם אתה רוצה פחות הגנה, כלומר, רק הגנה מפני שריטה, Totallee הוא מה שאתה רוצה להסתכל. במקרים של Totallee הם על עובי 0.3mm, ולכן הם מוסיפים ליד לא בתפזורת iPhone X.

עבור מקרים גבוהים יותר כי הם גם מסוגנן וגם מגן, Pad & Quill ו Sena הם בחירה טובה. Pad & Quill של מקרה Timberline הוא ייחודי במיוחד, בעוד תיקים בסגנון פוליו שלה נראה נהדר יכול להחליף את הארנק שלך. LifeProof יש עיצובים נחמד שנראה להציע הרבה הגנה, אבל במקרה עושה את ה- iPhone X כפתורים קשה ללחוץ, וזה breakbreaker בשבילי.

כמו תמיד, מאז זה היה מבט קצר על מקרים זמינים ממספר חברות שונות, אני שמח לספק תמונות נוספות לענות על שאלות על כל המקרים המפורטים בפורומים.
Google Translate לעסקים:כלי תרגוםמתרגם אתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כיסוי לאייפון x שקוף

שפתו הקדמית הדקה. כמו רוכב, נראה להציע כמות הגונה של הגנה מבלי להיות מוגזם מדי, ובגלל מעט מרופד בחזרה, זה צריך להיות הגנה אחורית יותר המקרה...